Эрвин Panofsky



(1892 Ганновер - 1968 Princeton) - тарихшы және өнер теоретигі, 1933 жылға дейін, ол өткеннен кейін, Германияда жұмыс істеді Америка Құрама Штаттары көшкен болатын. Бұл тамаша адам ерекшеліктері болуы мүмкін мүлдем әр түрлі: а Полиглот, классикалық поэзиясы мен философиясы білгірі Готика және Ренессанс өнер, Схоластика, мұрағатшы және түсіндіру, мінсіз Стилист - және ол өз талантын паш онда барлық салаларда емес,

.

Оның ғылыми қызметі ол 1910-шы жылы болған Фрайбург университетінде бастады., заң зерттеу, алыс жүргізілді ежелгі тілдері және филология. 1915 жылы докторлық диссертация қорғады, өнер Дюрер және итальяндық Ренессанс бағышталған тепе-тең теориясы. Осы жұмыс өнер және өзі ресми теориясы арасындағы қарым-қатынасты қатысты Авторлық құқық артистер. Panofsky өзі мәдениет тарихшы саналады және мәдениет мемлекет ретінде, пластикалық өнер келді. Мұнда Сіз болады жұмыстарды J. Burchardt әсерін көру үшін: Renaissance адам 1) пайыздық және Жеке сана зерттеу, олардың өзара қарым-қатынас 2 Ренессанс мәдениет), қазіргі заманғы философия, дін, және азаматтық институттарының өз көрінісі арқылы және т.б.

Қазірдің өзінде 10-шы жеткілікті тар диалог ежелгі классикалық дамыту - мүдделерін ауқымын қамтитындай Орта ғасыр мен Ренессанс.

ерте ғылыми жұмыс Panofsky мәдениет феноменін бірлігі Гегель ның қабылдаудың жақын болды, болып табылатын өнер, және өзінің ерекше тілін ие, ішінара жүзеге асыру ретінде абсолюттік идеяның объективизации «рух әлеміне». Сондай-ақ, Panofsky осы кезеңде екі жақын Гегель тақырыптарын дамытады: 1) біріктіру ойлау мен сезім сыртқы шындық 2) корреляция субъективті өмір.

1915-1927 арасындағы мақалалар сериясы жыл. ол көзқарас осындай абсолюттік нүктесін құру Гегелевское идеясын қайта тірілтеді ол барлық ішкі құрылымына анық көрінетін болады, оның өткен барлық өнер оның әдістері өнер туындылары, және ол осындай болуы тиіс ғылыми идеяларды.

Panofsky үлкен әсер болды Венада оларды тыңдау өнерінің тарихы М. Dvorak, дәріс оқиды адамзаттың жалпы тарих шеңберінде, өнер ретінде қабылданады (Zeitgeist) «есе Гегелевское» рух көрінісі ретінде байқалған. «Готика өнер идеализма және натурализма»-бап Dvorak қарым-қатынас Готика мүсін жасы рухын бейнелейтін ретінде қарасты...




бет 1 - 9 | алға

  • Ренессанс Мәдениет және өнер
  • Қоғамдағы өнер. Өнер және бұқаралық мәде ...
  • Ғылым және өнер арасындағы қарым-қатынас ...
  • Перғауын Akhenaten және оның әйелі Нефертити, ...
  • Тамаша Толстой (өнер және журналистика к ...