B. Малиновский, «Magic және дін»



4. Magic және дін. B. Малиновский * облысы сиқыр мен сенімнің күші өнер облысы Magic! сөз өзі - артында вуаль жасырын және жұмбақ жұмбақ әлем, егер! Тіпті манит астық сән белгісіз жанып пайыздық бүгінгі күні ежелгі наным және куәсі үшін ошарсыз тіріліп poluponyatnym дейін қызады «эзотерические ақиқат», қазір атындағы түрлі «Теософия», «түспейтін жерге кім жасырын бөтен сусап үшін, кім Спиритизм «немесе» Спиритизм «және басқа да жалған-ғылыми доктриналар,» ми «және» АҚБЖ «. Тіпті нақты ғылыми ойлау сипатталады үшін, кім сөздің мағынасы ерекше тартымдылығын бар. Осындай білім мәні шағым болуы мүмкін емес, қандай да оның мазмұны - Белгілі бір дәрежеде бұл қарабайыр адамдар мен олардың даналық ең маңызды қолдады квинтэссенциясын сиқыр қандай табу үміті түсіндіруге болады. Бірақ, сонымен қатар, ол сөз «сиқырлы», ол бізге керемет жан үміт, адамның белгісіз мүмкіндіктерін ескере сенім түкпірлерінде жасырын тыныштық рухани күшін, сондай-ақ оятатын мойындады керек. Олардың эмоциялық маңыздылығы анық дейді және әлі күнге дейін іске қосу уақыты болдырмайтын поэзия «сиқырлы», «бақсылық», бір сөзбен «сиқырлы», «Шарм» атты асыл күшін еске жеткілікті. Тасымалдары Бірақ сиқырды зерттеу кезінде осы жұмбақ әлемнің табалдырығын аттағалы тырысып социологты басталады - Айтпақшы, тас дәуірінің өмірі мен мәдениетін сақтап, біздің қазіргі заманғы адам қоғамдардың өмір сақтауға мүмкіндігі бар, әбден, ол - кейбір Түңіліп, ол сиқырын тапса - бұл әбден , прозашы, босаң және тіпті өрескел өнер қарапайым және қайталанатын техниканың бірқатар жүзеге асыру құрайды таза практикалық кейбір қарапайым және жер үсті наным негізделген себептер, өнер үшін жүгінеді есептелген. Бұл қазірдің өзінде біз діннің оны ажырата, сиқырды анықтау тырысты кезде де, талқылап, белгілі бір мақсаттарға қол жеткізу құралы ретінде әрекет, таза практикалық іс-шаралар өз келтірілген атап келеді. Біз онымен бетпе және ол соншалықты тығыз, олардың іс жүзінде айырмашылығы көрінеді білім мен практикалық дағдыларды тығыз тораптар, ашуға тырысып жатқанда, мен оның психикалық нысандар мен салттық актілеріне арнайы сипаттағы маңызды ерекшеліктерін түсіру үшін ақылға қонымды күш-жігерін қажет. қарабайыр халқының ...




бет 1 - 27 | алға

  • Білім емес ғылыми-нысандары ретінде Magic ж ...
  • Отбасында білім тұрғысынан және мектепк ...
  • Осы қызметтен түскен пайданы айқындау ғы ...
  • Қажетті ғылыми таным әдісі және кез келг ...
  • Оның анықтау және пайдалану үшін шетел в ...