Эрнест Gellner «Тарих қашып екі рет»



Эрнест Gellner. Алыс ТАРИХ алуға екі рет © Эрнест Gellner, 1990 Эрнест Gellner 1925 жылы дүниеге келген Парижде. Көрнекті әлеуметтанушы, философ, тарихшы, Кембридж университетінің әлеуметтік антропология профессоры, Британ Академиясының мүшесі, ғылым және өнер академиясының американдық «деген сөздер мен заттарды қоса алғанда, көптеген кітаптар авторы құрметті мүшесі. Лингвистикалық философия және идеология зерттеу «сыни талдау (» Сөздер мен Things «, 1959, Russ Транс -.. 1962),» Мұсылман қоғам «(» Мұсылман қоғамы «, 1981),» Ұлттар Ұйымы және ұлтшылдық «(» Ұлттар Ұйымы және ұлтшылдық «, 1983) • орыс тіліне аударылған, соқа, қылыш және кітап «кеңестік мемлекет пен қоғамның» («Кеңес» ой, 1988 жыл) мемлекет пен қоғамның, деп ойладым «. Адам тарихы «құрылымы (» Plough, қылыш және кітабы. Адам тарихы «, 1988 құрылымы). Біз бұрын ойлау екі күрт контрастын үлгілерін бар: atomistic және organisticheskaya. Бёрк, Гегель, Гердер - бірінші модель Декарта және британдық эмпириктері, екінші тұжырымдалған... Ресей Білім Atomistic принциптері Әр адам оқшауланған арал. Робинзон Крузо Елсіз аралда үйіне жасалған Әрбір адам, өз әлемін жасайды. Қоғам тегін жеке тұлғалардың ерікті және міндетті іс жүзінде бірлестік болып табылады. Білім алмасу, сату немесе мұрагерлік бар болса, онда олар өзара тиімділік негізінде, бір организмнің жеке тұлғалардың дұрыс емес қосылуы және, осылайша, кәсіпорынның толық дербес сипаттағы ешқандай әсер етпейді. Адам, ол өз күш-жігерін іздейді, және кез келген өзін-өзі құрметтейтін жеке дербес сатып алынған капиталды пайдалану көреді деп мақтан тұтады, өйткені мұра, адамгершілік бекіту туғызбайды. Өзгелерге жинақталған қаражатты пайдалану бар болса, онда ол мұқият тексеру оларды душар көреді. Негізінде, барлық адамдар интеллектуалды тең. Әрине, кейбір адамдар көп қабілетті және тиімді басқаларға қарағанда білім жиналып қалуы мүмкін. Бірақ әрбір оның ұсынылған идеялар қабылдауға және бағалауға қабілеті ие, және ешкім басқаларға өз идеяларын таңуға күші бар. Қоғам жалпы нысандар үшін бірлестік емес, жеке орындау құралы болып табылады. Негізінде, әрбір ақыл өзара ұқсас логикалық және эвристикалық ұғымдарды иелігінде, қалай болғанда да, әр түрлі болып табылады. адам қателер тамыры кейб...




бет 1 - 22 | алға

  • Адамның философиялық қарау ерекшелігі. ...
  • Адам және Табиғат (Эрнест Хемингуэй)
  • Эрнест Хемингуэя Ескі Адам және теңіз
  • Жеке (адам), қоғам және бизнес
  • адам, қоғам және тарих философиясы. Элли ...